Universitat de Girona > Rècord d’inscripcions en la jornada de portes obertes per a futurs estudiants i les seves famílies

Universitat de Girona

Unes 4.500 persones han participat en sessions informatives i visites guiades per conèixer de primera mà l’oferta de la Universitat de Girona

La Universitat de Girona (UdG) ha rebut aquest dissabte, 21 de maig, la visita de milers de persones en el marc de la Jornada de Portes Obertes (JPO) adreçada als futurs estudiants universitaris i les seves famílies. L’esdeveniment s’ha repartit entre les facultats, les biblioteques i els centres adscrits Escola Universitària de la Salut i l’Esport  i l’Escola de Realització Audiovisual i Multimèdia.

Aquest any s’han incrementat d’un 12% les inscripcions, amb 4.500 persones apuntades a les sessions informatives i visites guiades per conèixer de primera mà els estudis que ofereix la Universitat de Girona així com els seus serveis com les biblioteques, les instal·lacions esportives, el Centre d’Informació i Atenció a l’Estudiant (CIAE) i la residència universitària. A més, s’han instal·lat punts informatius a cada campus per facilitar informació genèrica sobre allotjaments, beques i accés.

Per cinquè any consecutiu, la JPO ha superat les dades d’inscripció de l’edició anterior. El nombre de visitants ha sobrepassat àmpliament els 750 i 350 de les edicions de 2016 i 2015, respectivament. Això significa dir que, en només cinc anys, l’interès per aquesta jornada s’ha multiplicat per deu.

A més de la JPO adreçada específicament a estudiants de batxillerat i cicle formatius de centres d’ensenyament, des de l’any 2003, la UdG obre les portes també a les famílies dels futurs universitaris. Es tracta d’una oportunitat única per endinsar-se ens els espais i els estudis de la institució i descobrir com la UdG pot ser una primera opció de gran qualitat.

Entre les novetats en l’àmbit docent per al curs 2019-2020, destaca l’opció de semipresencialitat del Grau d’Arquitectura Tècnica de la Politècnica i el Grau en Logística Empresarial de l’Escola Universitària Euromediterrani, centre adscrit a la UdG.