Universitat de Girona > El rector de la Universidad Nacional de Educación d’Equador visita la UdG

Universitat de Girona

El rector de la Universidad Nacional de Educación d’Equador visita la UdG

Acompanyat d’altres representants de la universitat equatoriana, Freddy Alvarez ha esta rebut pel rector Quim Salvi, ha conegut espais emblemàtics de la UdG i projectes d’innovació educativa de la institució.

El rector de la Universidad Nacional de Educación (UNAE) d’Equador, Freddy Alvarez; el coordinador de recerca, Javier González; i el gerent de l’empresa pública de la mateixa universitat, Sebastián Fernández, han visitat la Universitat de Girona el 27 de març. El rector de la UdG, Quim Salvi, els ha rebut a la seu del rectorat. Després, la professora de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i responsable de la Càtedra de Responsabilitat Social Universitària, Helena Benito, els ha mostrat el claustre, la sala de graus i la sala gòtica de la biblioteca de l’edifici de sant Domènec, seu de les facultats de Lletres i Turisme.

Els representants de la UNAE també s’han reunit amb els responsables d’innovació docent de l’ICE Josep Pallach, Sílvia Aznar i Pere Cornellà. Posteriorment, han conegut el projecte Inventors4Change de la mà de membres del grup de recerca interdisciplinari UdiGitalEdu. El projecte ha finalitzat aquest any i ha desenvolupat iniciatives a través de l’educació, la tecnologia i la cooperació.

A la tarda, els representants de la universitat equatoriana han finalitzat la seva estada a la ciutat amb una visita a l’escola Carme Huguet de Girona, una escola innovadora basada en la tecnologia, la ciència i l’art.