La UdG estrenará una nueva plataforma de ofertas de trabajo
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

La UdG estrena una nova plataforma d'ofertes de treball

Amb l'objectiu d'acostar les empreses a estudiants i graduats, i per a acompanyar-los en el seu projecte professional, la Universitat de Girona estrenarà, el 23 d'abril, una nova plataforma professional de referència a Europa, directament integrada en la intranet de més de 400 institucions i que ofereix solucions de difusió d'ofertes i 'employer branding'.

La plataforma d'ofertes de treball de la UdG oferirà noves funcionalitats a les empreses que vulguin incorporar estudiants i graduats a la seva plantilla. Les empreses podran fer un seguiment en directe de l'evolució de les seves oferta, modificar-la, republicar-la i arxivar-la una vegada finalitzat el procés.

Els estudiant i els graduats podran accedir als perfils de presentació de les empreses i els llocs de treball, a anuncis d'esdeveniments d'esdeveniments professionals d'empreses i podran activar alertes al seu correu electrònic.