Universitat de Girona > Tret de sortida al nou campus de Cohesió i Compromís Social de la UdG

Universitat de Girona

Tret de sortida al nou campus de Cohesió i Compromís Social de la UdG

El Campus Cohesió i Compromís Social, que impulsa el Vicerectorat de Projectes Estratègics de la UdG, dirigit pel doctor Josep Calbó, ha organitzat la primera trobada d’investigadors de la UdG de l’àmbit de la Cohesió i el Compromís Social que conformaran el Clúster de Recerca d’aquest campus sectorial.

L’acte ha tingut lloc el 24 de gener al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona (UdG) i ha comptat amb la participació de 29 persones, pertanyents a diferents grups de recerca i càtedres de la UdG. El catedràtic en Ciència Política Quim Brugué, com a Director Científic del Campus, ha presentar els objectius, els àmbits de focalització i les oportunitats del Campus de Cohesió i Compromís Social, així com aquelles accions que ja s’estan duent a terme en el marc d’aquest campus sectorial.

El Campus de Cohesió i Compromís Social de la UdG basa la seva operativa en promoure la interacció entre els diferents agents acadèmics i empresarials d’aquest àmbit, en la gestació de projectes comuns i en la promoció i manteniment d’una relació continuada amb les empreses i administracions del sector, amb una clara orientació a donar resposta a les necessitats de la nostra societat.

El Campus vol contribuir a una coordinació de la recerca i la transferència de coneixement i tecnologia dels instituts i grups de recerca de la demarcació de Girona, per assegurar-ne la més alta qualitat i dotar-se d’una estratègia comuna per satisfer les necessitats del sector. Així, entre les properes passes del Campus està l’apropament al tercer sector social per detectar els reptes a abordar de manera més imminent.

Des del web www.udg.edu/campuscohesio podeu contactar amb el campus.