Universitat de Girona > L’Escola Universitària de Sant Pol, entre els 50 millors centres universitaris del món en hoteleria

Universitat de Girona

L’EUHT StPOL ocupa la 48a posició en l’àrea d’Hoteleria i Turisme, segons el prestigiós rànquing Internacional QS 2018. L’índex “Employer Reputation” la situa com a 5a millor escola universitària del món en Hoteleria.

L’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar (EUHT StPol), adscrita a la Universitat de Girona, és el primer centre universitari espanyol de l’àrea d’Hoteleria i Turisme en formar part del prestigiós Rànquing Mundial d’Universitats. Aquesta classificació, publicada per QS, valora 800 universitats de tot el món per àrees de coneixement en funció de la qualitat de l’ensenyament. L’EUHT StPol ha quedat en la 48a posició.

El rànquing QS té en compte diversos indicadors. Entre ells, els més importants són la reputació acadèmica nacional i internacional i l’índex ”Employer Reputation”, que depèn de com de coneguts i apreciats siguin els estudiants graduats de la universitat entre les empreses del sector. En aquesta classificació, l’escola ocupa la 5a posició.

En l’àrea d’hoteleria i turisme, l’EUHT StPOL és el primer centre espanyol en aparèixer-hi i, per tant, el defineix com a únic en la seva especialitat. A nivell europeu, l’escola ocupa la 17a posició i la 48a a nivell mundial. De les 800 universitats incloses a l’estudi, només dotze són de l’Estat espanyol.

Des de fa més de 50 anys, l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme de Sant Pol de Mar forma professionals del sector hoteler i turístic. Reconeguda a nivell internacional, durant cada curs acadèmic s’hi desplacen centenars d’estudiants procedents de més de 30 països diferents i de cinc continents. L’EUHT StPOL compta amb un equip docent format per doctors i professors que són, a la vegada, prestigiosos professionals en actiu del sector.