Universitat de Girona > Més de 1.400 persones participen a la primera Fira Virtual d’Ocupació organitzada per la UdG

Universitat de Girona

La Fira ha comptat amb la participació de 72 empreses expositores que han publicat 386 ofertes dins de cada un dels estands virtuals corporatius.

La primera Fira Virtual d’Ocupació organitzada per la Universitat de Girona els dies 13 i 14 de maig ha finalitzat amb un total de 1.403 visitants en cerca activa de feina.

La fira ha comptat amb la participació de 72 empreses expositores que han publicat 386 ofertes dins de cada un dels estands virtuals corporatius, on també han pogut connectar amb els visitants a través del xat i compartir material gràfic i audiovisual.

En total, i durant els dos dies, s’han comptabilitzat un total de 143.398 visites al web creat especialment per l’esdeveniment i cada usuari ha realitzat una sessió de 16 minuts de mitjana.

La Fira Virtual d’Ocupació ha comptat, a més, amb 29 activitats paral·leles en línia organitzades pel servei UdG Ocupació que han tingut més de 1.300 visualitzacions.

Les càpsules i ponències organitzades han tractat temes d’orientació, formació contínua, emprenedoria, autoocupació, habilitats i competències amb l’objectiu de donar un plus afegit a la fira i ser una eina útil també pels usuaris en la seva cerca de feina o de desenvolupament d’un projecte personal.

A més, s’ha habilitat un espai empresa específic per a totes les firmes participants per tal que poguessin explicar de forma directa als usuaris els seus valors, programes i perfils buscats.

La vicerectora d’Estudiants i Inserció Laboral, Laura Vall-llosera, ha explicat que la fira “ha superat les pròpies expectatives inicials” i ha anunciat que des del servei UdG Ocupació “ja es comença a treballar en un nova Fira Virtual d’Empreses i Emprenedoria d’aquesta tardor”.

La Universitat de Girona, a través del servei UdG Ocupació, segueix treballant de manera virtual per tal de millorar l’orientació i la inserció laboral dels estudiants i graduats universitaris oferint tutories individuals, càpsules i tallers en línia.

Infografia

Cafè-virtual amb el patrocini de Fundació UdG: Innovació i Formació, Cafès Cornellà i EasyPromos

Resultat del sorteig

Premi: Curs d'Estiu de la Fundació UdG: Innovació i Formació