Matrícula abierta al Máster y Diplomas de Posgrado en SIG [en línea] – curso 2020-21
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Servei de Sistemes d'Informació Geogràfica i Teledetecció

Matrícula oberta al Màster i Diplomes de Postgrau en SIG – curs 2020-21

Oberta la matrícula pel proper curs 2020-21 amb una nova edició del màster i diplomes de postgrau en Sistemes d'Informació Geogràfica (SIG)

UNIGIS Girona ofereix un programa de màster professionalitzador amb l'objectiu de millorar competències i adquirir noves habilitats relacionades amb el tractament, l'anàlisi i la gestió de la informació geoespacial que s'adaptin a les necessitats del món laboral.

Actualment, el mercat laboral demana perfils de professionals en SIG molt especialitzats. El màster de UNIGIS Girona ofereix uns itineraris professionals que es defineixen en funció dels interessos o necessitats de l'estudiant: un itinerari orientat a aquelles persones interessades en el desenvolupament, la programació i la implementació d'eines SIG i un altre pels qui necessitin conèixer les capacitats analítiques dels SIG i la seva aplicació en diferents àmbits professionals.

De cares a el proper curs 2020-21 s'ofereix:

El màster té una durada de 2 cursos acadèmics. Al llarg del primer curs, l'estudiant haurà de dur a terme els mòduls comuns mentre que en el segon curs haurà d'escollir l'itinerari:

Els diplomes de postgrau són parts del programa de màster en SIG i tenen una durada d'1 any.

El curs comença el 2 de novembre i la matrícula estarà oberta fins al 14 d'octubre. Per fer la matrícula cal omplir el formulari online disponible al web de la Fundació Universitat de Girona.

Si tens algun dubte sobre quina formació s'ajusta més a les teves necessitats, pots sol·licitar més informació i t'orientarem.

Més informació: https://www.unigis.es