Sigte > COMUNICAT: Cancel·lació de les Jornades de SIG Lliure COVID-19

Servei de Sistemes d'Informació Geogràfica i Teledetecció

COMUNICAT: Cancel·lació de les Jornades de SIG Lliure COVID-19

Després de la pròrroga de l’estat d’alarma, davant la situació actual i d’acord amb les mesures establertes en el pla de resposta de la incidència de la COVID-19 de la Universitat de Girona, el Servei de SIG i Teledetecció (SIGTE) de la UdG com a organitzador de les Jornades de SIG Lliure ha decidit cancel·lar les jornades de SIG lliure 2020 previstes el 4 i 5 de juny a Girona.

Després de la pròrroga de l’estat d’alarma, davant la situació actual i d’acord amb les mesures establertes en el pla de resposta de la incidència de la COVID-19 de la Universitat de Girona, el Servei de SIG i Teledetecció de la UdG com a organitzador de les Jornades de SIG Lliure ha decidit cancel·lar les Jornades de SIG lliure 2020 previstes el 4 i 5 de juny a Girona.

En els darrers mesos hem estat treballant en el programa de la catorzena edició de les jornades tanmateix no ha estat possible tirar-lo endavant degut a la situació actual que estem vivint. Volem agrair el suport a totes les persones que heu col·laborat amb les Jornades de SIG Lliure 2020, especialment al comitè científic, patrocinadors, ponents, comunicadors i talleristes.

Informem que totes aquelles persones que hagin fet efectiu l’import de la inscripció a les jornades els hi serà retornat íntegrament. Estem treballant per retornar els imports el més aviat possible així que en les pròximes setmanes rebreu més informació.

En breu començarem a preparar la pròxima edició de les Jornades de SIG Lliure  anunciant les noves dates previstes pel maig-juny del 2021. Si voleu estar al cas de les novetats, podeu subscriure-us a la newsletter o seguir-nos a @SIGLibreGirona.

Agraïm la vostra comprensió i desitgem que estigueu bé.

Equip organitzador de les Jornades de SIG Lliure

Servei de SIG i Teledetecció - SIGTE