Sigte > Oberta la convocatòria per presentar una comunicació durant les Jornades de SIG lliure

Servei de Sistemes d'Informació Geogràfica i Teledetecció

Des de el Servei de Sistemes d’Informació Geogràfica i Teledetecció (SIGTE) de la Universitat de Girona estem organitzant una nova edició de les Jornades de SIG lliure que es celebraran el 4 i 5 de juny de 2020 a la Universitat de Girona i fem extensiva la convocatòria per presentar una proposta de comunicació.

Les Jornades de SIG lliure són un punt de trobada entre les persones que comparteixen un mateix interés: l’ús i la promoció del sistemes d’informació geogràfica lliures, les dades obertes i el coneixement lliure en l’àmbit de l’empresa, la universitat i l’administració pública.

En aquests moments estem dissenyant el programa de 2020 i és per aquest motiu que llancem la convocatòria per enviar propostes de taller o comunicacions que es presentaran durant les Jornades de SIG lliure.

• Convocatòria de tallers i/o tutorials > Fins el 15/01/20. Podran participar tan persones individuals com empreses com organitzacions que treballin l’àmbit de les tecnologies geoespacials lliures. Existeixen dos modalitats de participació: tutorials (demostracions tècniques de 1 hora) o tallers pràctics (tenen una durada de 4 hores i son classes guiades per un tutor/a sobre un tema relacionat amb el SIG lliure).
  • Convocatòria de comunicacions > Fins el 4/03/20. Ens interessa reunir les contribucions i les propostes de diferents perfils i interessos (empreses, organitzacions, administracions públiques, universitats, persones geoinquietes, etc.) així com comunicacions de diferents temàtiques  (casos d’ús, dades obertes, projectes col·laboratius, mapes, IDE, projectes tècnics, investigacions acadèmiques, etc.).

Les bases de la convocatòria poden trobar-se al web