Investiga > Compra pública innovadora: Solucions per evitar la regressió de les platges a Catalunya

Investiga

L'Agència per la Competitivitat i Internacionalització de l'empresa (ACCIÓ) de la Generalitat de Catalunya, publica oportunitats que surten en compra pública d'innovació. El Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya cerca noves Solucions tecnològiques per evitar la regressió de les platges a Catalunya.

Actualment l'ecosistema de la costa catalana està molt degradat i cal intervenir de manera decidida per recuperar-lo aplicant-hi mesures que siguin compatibles amb l'activitat intensa que es realitza en la franja costanera litoral. La pèrdua de sediments es produeix com a conseqüència d'un desequilibri entre els sediments que arriben a la costa des de l'interior i la dinàmica del transport costaner causat pels onatges incidents o el vent, entre altres factors.

Data prevista tancamanet licitació: 31/03/2020

Més informació: https://contractaciopublica.gencat.cat/ecofin_pscp/AppJava/notice.pscp?reqCode=viewPin&idDoc=54297156&lawType=

Contacte: Anna Monistrol amonistrol@gencat.cat.

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu