Investiga > Licitacions: “SBRI Artificial intelligence-supported early fracture diagnosis”

Investiga

Licitacions: “SBRI Artificial intelligence-supported early fracture diagnosis”

Dins del programa britànic de Compra Pública Innovadora, el sistema de salut escocès (NHS Scotland) busca desenvolupar un programa basat en algoritmes d’intel·ligència artificial i machine learning que pugui interpretar radiografies per a diagnosticar fractures.

El repte consisteix en desenvolupar un sistema d'IA que ajudi a les organitzacions médiques a identificar de forma acurada fractures en pacients.

Condicions (anglès):

Successful applicants must use an available dataset of peripheral limb x-rays and linked text-based reports from the University of Aberdeen’s accredited secure Grampian Data Safe Haven (DaSH). With these they will develop AI algorithms to:
• interpret the existing text-based report to categorise as fracture or no fracture
• interpret the radiograph image to identify the presence of fracture
• develop an AI product with the required level of real world accuracy to enhance to enhance radiology image interpretation in mainstream clinical practice

La licitació comptarà de dues fases. En la primera fase, dedicada a estudis de viabilitat tècnica (durada de 3 mesos), se seleccionaran 5 projectes del voltant de £20,000 cadascun. La segona fase de desenvolupament de prototip i avaluació compta amb un pressupost de £140,000.

Per aplicar a la licitació cal registrar-se aquí.

Esdeveniments:

• 20 maig 2019: Obertura competició
  • 27 maig 2019: Sessió informativa
  • 24 juliol 2019: Registre tanca al migdia
  • 31 juliol 2019: La competició tanca al migdia
  • 4 octubre: Feedback i contractes de la fase 1 premiats.

ACCIÓ:Júlia Strubell, +44 (0) 207 583 4000, jstrubell@catalonia.com

Programa: a.keen@nhs.net