Investiga > Compra Pública d'Innovació: Emerging Technologies for New Solutions in Global Health Priority Areas

Investiga

Bill & Melinda Gates Foundation busquen propostes que apliquin una tecnologia emergent, o una combinació de tecnologies emergents, per a solucions noves i potencialment transformadores en les serves àrees prioritàries de salut mundial.

This Grand Challenge seeks the application of an emerging technology (artificial intelligence, materials science, wearable sensors, synthetic biology, nanotechnology, microscopy, augmented and virtual reality, geospatial mapping, robotics, and DNA sequencing, among others) to foster and support new and potentially transformative solutions in global health priority areas. These priority areas include: Discovery & Translational Sciences; Enteric and Diarrheal Diseases; HIV; Malaria; Maternal, Newborn, and Child Health Discovery & Tools; Neglected Tropical Diseases; Pneumonia;Tuberculosis;and Vaccine Development and Surveillance.

Tender:

Budget: Awards of $100,000 USD are made in Phase I. Phase I awardees have one opportunity to apply for a follow-on Phase II award of up to $1,000,000 USD.

ADDITIONAL INFO:

Events:

• Call opens: February 19, 2019
  • Application deadline: Monday, April 10, 2019, 11:30 a.m US Pacific Time
  • Selections Completed: October 2019
  • Funding Awarded: November 1, 2019

Apply here.

Contact: Bill & Melinda Gates Foundation (GCEhelp@gatesfoundation.org)

Contact ACCIÓ: Eulàlia Borbalan (eborbalan@catalonia.com)

Per al vostre coneixement, la compra pública d’innovació (CPI) és una actuació administrativa de foment de la innovació, orientada a potenciar el desenvolupament de solucions innovadores des de la demanda, mitjançant l’instrument de la compra pública.

Periòdicament es publica i actualitza aquelles licitacions possibles de compra, dels quals hi poden participar tant petites i mitjanes empreses com organismes públics. Si voleu informació més detellada podeu visitar l’enllaç d’ACCIÓ.

El contacte d'ACCIÓ: Diana Lloayza, 00 39 02 29 00 46 41, dloayza@catalonia.com

Contacte projecte: Fabio Tomassi, +39 040 375 5268, fabio.tomasi@areasciencepark.it

Finalment si  us interessa alguna oferta o teniu qualsevol consulta podeu contactar amb la Unitat de Valorització. (valoritzacio@udg.edu)