Investiga > INNOGET: Cerca d'actius antimicrobians per al seu ús en superfícies domèstiques

Investiga

INNOGET: Cerca d'actius antimicrobians per al seu ús en superfícies domèstiques

La companyia nord-americana Procter & Gamble cerca nous actius antimicrobians i / o formulacions completes que ofereixin una eficàcia millorada i una toxicitat menor que els biocides tradicionals per a ús en superfícies domèstiques (cuines, banys, superfícies toves, aire). La companyia cerca:

• Actius antimicrobians que es puguin formular en formes líquides o sòlides, en presència de tensioactius aniónics, catiònics o no iònics, on el pH oscil·li entre 2 i 11.
  • Actius antimicrobians / formulacions que proporcionin eficàcia bactericida contra bacteris gram positius/negatius representatius i virus envoltats/no envoltats en mètodes ASTM/EN rellevants.
  • Actius antimicrobians biodegradables.
  • Les formulacions actives / antimicrobianes haurien d’haver iniciat almenys el registre EPA / BPR.
  • Actius antimicrobians / formulacions amb algun títol de protecció (patent, model d'utilitat, etc.) sol·licitat (preferentment concedit) i llibertat d'operació o "freedom-to-operate" viable.
  • Biofilms per a superfícies dures (desguassos, etc.), així com per a esponges / estris per a plats
  • Producte de control microbià de l’aigua.

Més Informació: Enllaç.

Data límit d'inscripció: 30/06/2021

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu