Investiga > UE: Cerca de socis per la Iniciativa de Medicines Innovadores IMI2

Investiga

UE: Cerca de socis per la Iniciativa de Medicines Innovadores IMI2

Una Start-up israeliana ofereix expertesa per participar en el tòpic IMI2-2020-23-06 Behavioural Model of Factors Affecting Patient Adherence amb termini 29 de setembre 2020

La Start-up israeliana Water.io https://www.water-io.com/ va crear Vitamins.io, un programa intel·ligent d’adhesió d’embalatge capaç de mesurar l’adherència real per a persones reals.

Actualment estàn buscant un consorci pel tòpic IMI2-2020-23-06 Behavioural Model of Factors Affecting Patient Adherence amb termini de presentació de la primera fase el 29 de setembre 2020

Ofereixen una plataforma tecnològica per l’objectiu 4 del tòpic, concretament “Collect additional real-world data to refine the model”. També poden contribuir a l’objectiu 5 “Provide tolos that will enable healthcare stakeholders to cost-effectively develop and implement solutions to address patient needs and improve adherence rates”.

Més Informació I detalls de contacte (adjunt)