Investiga > OIF 2020: reptes de Laboratorios Gebro Pharma

Investiga

OIF 2020: reptes de Laboratorios Gebro Pharma

Laboratorios Gebro Pharma ha publicat a través de la plataforma OIF-2020 (Open Innovation Forum) un seguit de demandes-reptes.

1. Oportunitats en el camp del DOLOR

Demanda-repte per identificar novetats en el camp de dolor que puguin aportar en el futur una millora dels fàrmacs actuals: nous mecanismes d'acció, nous targets, noves molècules o fàrmacs, sinèrgies entre productes, combinacions de fàrmacs, noves vies d'administració, diferents tecnologies, models animals,...

2. Administració tòpica- pegats i apòsits

Identificar diferents tecnologies, plataformes o grups de treball amb experiència contrastada en el desenvolupament de formulacions tòpiques en forma de pegats o apòsits (transdermal patches). Pel que fa al lloc d'acció estan obligats a explorar tant pegats d'acció tòpica i acció local com d'administració tòpica i acció sistèmica. A part, busquen identificar noves aproximacions que proposin una millora sobre els productes actuals; ja sigui optimitzant l'alliberació, absorció d'un millor cost de fabricació, capacitat de càrrega, etc.

3. Quelant de sicili i amaianto per tractar la silicosis i la asbestosis

La demanda-repte és saber si és possible desenvolupar un agent quelant de sílice i/o un amiant del pulmó per a la seva posterior eliminació del cos humà que al mateix temps sigui segur pel pacient.

4. Plataformes de drug delivery: com donar valor afegit a productes ja existents

Identificar tecnologies de drug delivery que permetin millorar la biodisponibilitat d'un fàrmac que s'administra per via oral.