Investiga > Innoget: es busca tecnologia per produir impressions realistes en 3D de productes freds

Investiga

PepsiCo està buscant la prova del principi per produir impressions realistes en 3D de productes refrigerats mitjançant tècniques de fotogrametria principalment.

El transport de productes alimentaris, en particular els nous refrigeris, a tot el món requereix temps i és difícil a causa de les complexes regulacions. La capacitat de fotografiar un prototip i imprimir un model 3D és integral perquè PepsiCo comparteixi el desenvolupament de nous productes a les seves ubicacions globals.

PepsiCo busca:

• Venedor amb les capacitats actuals per executar estudis d’impressió durant els propers 6 mesos
  • Capacitats de fotogrametria (o alternativa)
  • Capacitats per convertir fotos a models 3D
  • Funcions d'impressió a tot color
  • Capacitat mínima de detalls de 0,5 mm (o preferiblement encara més petita)
  • Imprimeixi fins a un gruix mínim de 1,5 mm

Modelatge de textures alimentàries:

• Detall mínim de 0,25 mm
  • Impressió de 1mm de gruix
  • Impressora ProJet 660pro d'un compost a base de guix, unit amb enquadernadors de color (CMYK i clars), tret que pugui imprimir fins a <0,5 mm de detall i <2mm de gruix

Més informació: Enllaç.