Investiga > Innoget:es busquen desenvolupadors per crear solucions de codi obert pel brot de la COVID-19

Investiga

El 2020 Challenge Global Code Challenge està ampliant el seu enfocament per afrontar els efectes de COVID-19. Les solucions tecnològiques poden ajudar a copsar i reduir l’impacte que té aquesta pandèmia en la nostra vida diària.

La pandèmia COVID-19 (coronavirus) no només suposa una gran preocupació per a la salut de les persones - particularment les persones immunocompromeses i les persones grans, sinó que també ha tingut efectes enormes en el desarrelament de les societats i la pertorbació de les cadenes de subministrament a nivell mundial. Demanem als desenvolupadors i experts en temes del món que ajudin a combatre aquesta pandèmia augmentant la consciència mitjançant les comunicacions i limitant la propagació de malalties infeccioses mitjançant la comunicació de crisi, l’educació a distància i la cooperació comunitària.

Com pot ajudar la tecnologia?

La comunicació de crisi, ja sigui mitjançant un chatbot, SMS o un lloc web, pot alleujar el pànic a les comunitats i proporcionar orientació sobre les millors maneres de protegir-se a tu mateix i als teus éssers estimats des de l’orientació sobre una bona higiene fins a la detecció adequada dels símptomes o la informació de contacte clau, tecnologia com els bessons de xat o les plataformes de missatgeria poden ajudar a proporcionar informació de forma ràpida i precisa.

IBM 2020 per a Code Global Challenge

Codi i desplegament de solucions per afrontar els reptes més importants de la societat

Uniu-vos a més de 210.000 desenvolupadors, científics de dades i solucionadors de problemes que s’han reunit durant els darrers dos anys per construir més de 8.000 aplicacions en el major repte tecnològic d’aquest tipus.

El repte d’aquest any està centrat tant en el COVID-19 com en el canvi climàtic.

Més informació: Enllaç.

Data límit: 26/06/2020

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu