Investiga > EEN: es busquen solucions tecnològiques que permetin els procediments operatius segurs pel COVID-19

Investiga

Una organització escocesa que treballa amb empreses del sector de la construcció busca solucions basades en la tecnologia per ajudar a mantenir els procediments operatius segurs en llocs de construcció, inclosos els mitjans per treballar a una distància segura.

A mesura que el sector de la construcció es disposa a recuperar i recuperar-se en un entorn COVID, la indústria s’enfronta a nous reptes perquè la seva força de treball i els llocs tornin a funcionar de forma segura al mateix temps que s’assegura una millora de productivitat i rendiment.

Moltes solucions als reptes actuals que comporta la crisi COVID-19 es basaran digitalment en la tecnologia i en la gestió de la informació i el personal cada vegada més importants.

Per tant, l'organització busca solucions basades en la tecnologia per mantenir els procediments operatius segurs en llocs de construcció, inclosa la distància social. Idealment aquestes solucions també inclouran altres funcions per ajudar a la gestió d’operacions segures, per exemple, l'exploració d’accés al lloc d’operacions i subministraments, induccions, memòries RAM (Mètodes d’avaluació del risc), iniciació diària segura, traça de contactes, etc.

Més informació: Enllaç.

Data límit: convocatòria oberta

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu