Investiga > EEN: es cerca mètode o equipament de prova per mesurar la temperatura dels cables d'alta tensió

Investiga

Empresa grega (una de les majors productores d’Europa en producció de cables d’alta tensió) busca determinar el nivell d’integritat del cable mitjançant la valoració de la seva temperatura sota tensió. L’empresa busca una solució tecnològica per mesurar la temperatura de 0 a 150 ° C de cables d’alta tensió.

Una gran empresa grega, un dels majors productors de cables a Europa, busca desenvolupar una solució tècnica per provar la temperatura d’un cable d’alta tensió. D’aquesta manera, l’empresa voldria provar la integritat del cable amb una major precisió i procediments de prova convenients.

L’empresa té la intenció de mesurar la temperatura d’un conductor de cable d'alta tensió de CA, de 36-460 kV, això significa un rang de tensió d’impuls d’il·luminació de 170-1500 kV. El repte és que s’utilitzin cables amb termoparells per mesurar la temperatura que són molt sensibles a tensions transitòries parelles i a més perjudiquen també l'electrònica connectada a ells.

D’acord amb la tècnica per a aquesta tasca, hi ha publicacions per a solucions que utilitzen termocopis de fibra òptica sense fil. Els termoparells es col·loquen directament al conductor. A continuació, es connecten a un transmissor sense fils a prop per tal de mesurar i registrar les temperatures. El mecanisme per transmetre dades en tensió és utilitzar un sistema de transmissió de dades sense fils. La solució sense fil és útil (també es plantejaran altres propostes) perquè en cas que un corrent transitori passi pel termopar, no perjudicarà els dispositius electrònics (targetes, etc.) connectats al termopar.

L’empresa grega busca empreses o investigadors capaços de proporcionar el mètode i l’equip de prova. Sense fil o per cable. Es busca un acord comercial amb l'assistència tècnica necessària per a les solucions que ja existeixen al mercat.

Més informació: Enllaç.

Data límit: convocatòria oberta

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu