Investiga > OIF: FOSFOMICINA – Antibiòtic – Noves formes d’administració – Molècula d’unió – Intravenosa

Investiga

Laboratoris ERN S.A ha realitzat la següent demanda tecnològica a la plataforma Open Innovation Forum.

Actualment només existeix una alternativa intravenosa amb una sal unida a la molècula de la Fosfomicina, la sal sòdica. La Fosfomicina Disòdica únicament s’administra de forma IV, però degut als sodis units a la molècula base de la Fosfomicina dona certs efectes secundaris en pacients amb problemes renals o hipertensos, i en majoria dels casos s’ha de vigilar la posologia per tal de minimitzar el risc dels efectes del sodi en el metabolisme.

Creiem que podia ser possible desenvolupar una nova forma d’administració intravenosa de la molècula de la Fosfomicina per tal de mantenir la seva eficàcia antimicrobiana i eliminar els possibles efectes secundaris de l’actual estructura degudes a la carrega dels dos sodis units a la molècula. Així doncs, des de Laboratorios ERN volem trobar una solució per aquest repte i trobar una molècula alternativa que permeti l’absorció intravenosa de la Fosfomicina i que pugui ser administrada en pacients que actualment es troben en població de risc.

Si esteu interessats heu de registrar-vos i fer la vostre proposta de solució http://www.openinnovationforum2020.talkb2b.net/

L’Open Innovation Forum (OIF) és un programa obert continu que escurça el temps en la identificació de solucions dirigides als reptes d’innovació d’empreses. L'OIF colaboren les Universitats Catalanes.

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu