Investiga > Cerca de Mentors per Hackovid, per resoldre necessitats de la ciutadania durant el confinament

Investiga

El Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat de Catalunya, en col·laboració amb la Fundació i2CAT, ha posat en marxa la Hackovid, una hackató ciutadana que té com a objectiu resoldre les necessitats socials relacionades amb la situació de confinament que estem vivint per la crisi del COVID-19.

Ens agradaria que us poguéssiu sumar a aquesta iniciativa que creiem que permetrà millorar la vida dels nostres ciutadans en els moments tan durs que estem vivint. Hi podeu contribuir ajudant-nos a la iniciativa, sent mentors pels participants i/o suport en recursos tècnics o econòmics pels premis, entre d’altres.

Si vols col·laborar en la Hackovid, fes arribar un correu a info@hackovid.cat dient-nos com vols fer-ho.

La Hackovid està dirigida tant a la ciutadania, que podrà votar les necessitats que considerin més interessants i aportar-ne de noves, com a la comunitat TIC que podrà oferir solucions web o app mòbils per a donar-hi resposta. Tant la ciutadania com els participants hauran d’inscriure's prèviament a la plataforma.

Un jurat multidisciplinari valorarà les solucions més innovadores i amb major potencial d’impacte social. Les cinc solucions més ben valorades optaran als següents premis: 1er: 7.000 €, 2on: 4.000 €, 3er: 3.000 €, 4rt: 2.000 € i 5è: 1.000 €. Aquests premis volen facilitar que els equips guanyadors puguin seguir desenvolupant la seva solució i impulsar la seva implementació.

Des del Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública també s’identificaran aquelles solucions que puguin integrar-se com a servei dins de l’App del Confinament (Confinapp), oferint als guanyadors un canal d’arribada a la ciutadania.

El calendari de la Hackovid serà:
· Fase de participació ciutadana: del divendres 3 al diumenge 5 d’abril
· Fase de Hackató tecnològica: del dilluns 6 d’abril al diumenge 12 d’abril
· Fase d’avaluació del jurat: del dilluns 13 d’abril al dimarts 14 d’abril
· Lliurament de premis: 15 d’abril

Podeu trobar informació més detallada sobre la Hackovid (https://hackovid.cat/) i com podeu col·laborar.

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu