EEN: se buscan socios por actividades de zona espacial
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Investiga

EEN: es busquen socis per activitats de zona espacial

PIME Polonesa del camp de la indústria espacial busca cooperació investigadora d'universitats de la UE per trobar solucions en el camp dels "SmallSat".

L'empresa amb 4 anys d'experiència en el camp, vol utilitzar aquesta experiència en satèl·lits d'observació per crear un projecte per a una plataforma de satèl·lits escalable. Aquest dispositiu serà dissenyat per a la construcció de nanosatèl·lids de qualsevol mida segons l'estàndard CubeSat.

L'empresa busca noves possibilitats de cooperació amb instituts o universitats en activitats de cooperació investigadora, per exemple: proves, eliminació d'errors, modificacions.

Més informació: Enllaç.

Data límit: convocatòria oberta

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu