Investiga > Compra pública d'innovació: per un nou sistema alimentari mes sostenible, regenerador i nutritiu

Investiga

L'Agència per la Competitivitat i Internacionalització de l'empresa (ACCIÓ) de la Generalitat de Catalunya, publica oportunitats que surten en compra pública d'innovació. La plataforma d´innovació oberta OpenIDEO, esponsoritzada per firmes com Nike, WWF o US Aid entre d'altres, convoca el "Food System vision Prize" per desenvolupar una nova visió del sistema alimentari mes sostenible, regenerador i nutritiu. Com a visionari del sistema alimentari, l'objectiu consisteix a desenvolupar una visió que reflecteixi les opinions i necessitats de diversos grups d'interès dins del propi sistema regional. Tenint en compte aquests grups d'interès, una visió del sistema alimentari és una història sobre el futur que tracta els sis temes interconnectats següents:

• Medi ambient
  • Dietes
  • Economia
  • Tecnologia
  • Política

Premis: Es repartiran 2 milions de dòlars als millors visionaris que podran rebre un premi de 200.000 dòlars cadascun.

Data límit d'inscripcions: 5 de desembre de 2019 (anticipada) i 31/12/2019 (límit)

Més informació: https://challenges.openideo.com/challenge/food-system-vision-prize/open-submission i la fitxa 19 al document CPI

Contacte ACCIÓ: Oficina exterior de Washington - Eulàlia Borbalan - eborbalan@catalonia.com

Contacte UdG: valoritzacio@udg.edu