Investiga > Compra pública d'innovació: Solucions per reduir l'impacte de la mineria artesanal (ASM)

Investiga

L'Agència per la Competitivitat i Internacionalització de l'empresa (ACCIÓ) de la Generalitat de Catalunya, publica oportunitats que surten en compra pública d'innovació. El centre d'innovació científica amazònica, la Fundació Gordon i Betty Moore i l'institut Blacksmith Pure earth convoquen els premis "The Artisanal Mining Grand Challenge" adreçats a solucions per reduir l'impacte de la mineria artesanal (ASM).

La mineria és un dels principals motors de desforestació dels boscos tropicals del món, la principal causa de pèrdua mundial de biodiversitat.  Aquest challenge està buscant  solucions que previnguin, solucionin o restableixin els impactes de l’ASM (mineria artesanal) sobre l’aigua, la terra, la salut humana i els ecosistemes. També cerquen innovacions en la cadena de subministrament que redueixin els costos socials i ambientals de les mercaderies proveïdes per ASM. Finalment, els interessa mesurar els impactes ambientals i socials de l’ASM, i dotar les persones d’eines per millorar els resultats de les pràctiques d’ASM.

Premis: Bossa de premis de 750.000 USD

• Aquesta bossa es dividirà i distribuirà a un conjunt de finalistes que superin els criteris i les expectatives dels jutges .
  • El premi mínim no serà inferior a 50.000 dòlars.
  • Com a part del Grand Challenge, la iniciativa “ IA For Earth Award” de Microsoft atorga 100.000 dòlars per a solucions que utilitzen o despleguen intel·ligència artificial (IA), inclòs l’aprenentatge automàtic, per abordar l’ASM en qualsevol de les categories de SubChallenge.

Data límit: 1 de març de 2020.

Més Informació: https://www.artisanalminingchallenge.com/ i http://intranetcpn.accio.gencat.cat/c/document_library/get_file?uuid=54d5db01-97d5-4e7a-bae4-6cbf37c8bc56&groupId=923338#page=17&zoom=100,0,0

Contacte ACCIÓ: Oficina exterior de Washington - Eulàlia Borbalan - eborbalan@catalonia.com

Contacte UdG: valoritzacio@udg.edu