Investiga > EEN: Desenvolupament de vehicle autònom amb tecnologia IoT per a millorar les collites

Investiga

En el marc del programa bilateral EUREKA, una companyia productora de fruita argentina amb expertesa en el tractament d'informació i imatges i en Intel·ligència Artificial (IA) vol desenvolupar un vehicle autònom per a la monitorització de cultius de fruita.

En el marc del programa bilateral EUREKA, una companyia productora de fruita argentina amb expertesa en el tractament d'informació i imatges i en Intelligència Artificial (IA) vol desenvolupar un vehicle autònom per a la monitorització de cultius de fruita en qualsevol fase de creixement. El vehicle autònom monitoritzaria tot el camp cultivat, analitzant i registrant l'estat de cada planta. Proporcionarà dades sobre la plantació completa en diferents moments per passar d’estimacions a dades reals per a una millor presa de decisions, prescindint de la expertesa i control humans.

Acord o conveni

L'empresa cerca una PIME, una gran empresa o una institució de recerca amb fortes habilitats de desenvolupament i coneixements en l’àmbit del vehicle autònom, amb experiència en disseny personalitzat de vehicles per a treballs exteriors, que a més cobreixin llargues distàncies. Imprescindible l'experiència en dissenys que incloguin motors elèctrics, xassís resistents a l'aigua, al vent i a la terra, preferiblement amb components electrònics molt utilitzats i bateries estàndard.

Més informació i contacte