Investiga > EEN: Desenvolupament de microorganismes beneficiosos (bacteris,fongs, enzims) per al sector agrícola

Investiga

Empresa grega en el camp dels subministraments agrícoles cerca el desenvolupament de microorganismes beneficiosos (bacteris,fongs, enzims)

Empresa grega del sector de subministraments agrícoles, focalitzada en el cultiu agrícola i en solucions com pesticides o fertilitzants, cerca el desenvolupament de microorganismes beneficiosos (bacteris,fongs, enzims) per a una nova línia pròpia de productes lactis, plantes de biogàs, bio-medicaments, bio-fertilitzants i productes farmacèutics.

Acord o conveni

L’empresa busca col·laboracions amb empreses o consultors capaços de proporcionar un pla per a línia de producció per cultivar i propagar microorganismes beneficiosos com bacteris, fongs, enzims i llevats que es podrien utilitzar en la producció de lactis, en aigües residuals (plantes de biogàs), en bio-medicaments i bio-fertilitzants (sector primari) i en productes farmacèutics. Es busquen experts del sector de la biotecnologia que puguin ajudar l’empresa al desenvolupament de la seva pròpia unitat de producció, sota un acord de cooperació tècnica.

Més informació i contacte