Investiga > Licitació: SBRI Integrated Care and Social Care

Investiga

Licitació: SBRI Integrated Care and Social Care

Regne Unit: El NHS davant d'algunes dificultats es busquen certes solucions a nivell de comunicació i de seguretat laboral.

Dins del programa britànic de Compra Pública Innovadora, el National Health Service (NHS) busca propostes innovadores que o bé 1/ millorin la compartició d’informació efectiva a través de la xarxa d’atenció, o bé 2/ redueixin la pressió dels treballadors socials.

La fase 1 de la licitació finançarà estudis de viabilitat de fins a £100,000 d’uns 6 mesos de durada. La fase 2 serà per al desenvolupament i avaluació de prototips/demostradors i comptarà amb un pressupost de fins a £1 milió per projecte (12 mesos).

La data límit per presentar una proposta és el 14 d’agost a les 13h CEST.

Per més informació, pot veure la fitxa resum (pàg. 25).

Per més detalls, contacti amb jstrubell@catalonia.com i amonistrol@gencat.cat.

Per al vostre coneixement, la compra pública d’innovació (CPI) és una actuació administrativa de foment de la innovació, orientada a potenciar el desenvolupament de solucions innovadores des de la demanda, mitjançant l’instrument de la compra pública.

Periòdicament es publica i actualitza aquelles licitacions possibles de compra, dels quals hi poden participar tant petites i mitjanes empreses com organismes públics. Si voleu informació més detellada podeu visitar l’enllaç d’ACCIÓ.

El contacte d'ACCIÓ: Diana Lloayza, 00 39 02 29 00 46 41, dloayza@catalonia.com

Finalment si  us interessa alguna oferta o teniu qualsevol consulta podeu contactar amb la Unitat de Valorització. (valoritzacio@udg.edu)