Investiga > Compra públcia: Learning Technology Accelerator (LEA)

Investiga

Compra públcia: Learning Technology Accelerator (LEA)

Learning Technology Accelerator (LEA) and Personal Learning Easy Access for Startups and SMEs (PLEASE)

Overall challenge: Increased need for personalized learning

Objective:

• Simplify and facilitate innovation procurement for SMEs and startups

• Carry out conformance testing & procurement of innovation based on the work started in IMAILE imaile.eu project on personalized learning environments for the future

Tender:

• Innovation procurement for 6000 students in 3 European countries

Event:

• PIN will be launched in early 2019
  • Global Think Tank for Edtech industry in BETT show on 25th of Jan
  • LEA WEBINAR on 22 May 2019, 10:30 am CET, To get more information on this webinar, please visit the LEA website.
  • 1st August 2019: intended PLEASE PPI Kick-off

Contact:

ACCIÓ: Oficina exterior Copenhague, Alexander Watts, +45 9397 5299, awatts@catalonia.com

Kati Clements, +35 8505631805, coordinator@learntechaccel.erator.eu

Més informació: https://www.learntechaccelerator.eu/please_ppi_proposal_page/

Per al vostre coneixement, la compra pública d’innovació (CPI) és una actuació administrativa de foment de la innovació, orientada a potenciar el desenvolupament de solucions innovadores des de la demanda, mitjançant l’instrument de la compra pública.

Periòdicament es publica i actualitza aquelles licitacions possibles de compra, dels quals hi poden participar tant petites i mitjanes empreses com organismes públics. Si voleu informació més detellada podeu visitar l’enllaç d’ACCIÓ.

El contacte d'ACCIÓ: Diana Lloayza, 00 39 02 29 00 46 41, dloayza@catalonia.com

Contacte projecte: Fabio Tomassi, +39 040 375 5268, fabio.tomasi@areasciencepark.it

Finalment si  us interessa alguna oferta o teniu qualsevol consulta podeu contactar amb la Unitat de Valorització. (valoritzacio@udg.edu)