Investiga > UE H2020 - Jornada UdG: Finançament per a projectes de recerca de Ciències Socials i Humanitats

Investiga

Jornada Repte Social 6: “Europa en un món canviant: Societats inclusives, innovadores i reflexives” - Reserveu data: 28 de novembre de 2019, de 9h30 a 11h30

La Secció de Programes Europeus i Internacionals de l’Oficina d’Innovació i Transferència Tecnològica (OITT) de la UdG, conjuntament amb l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), organitzem el proper 28 de novembre una jornada sobre el Repte Social 6: “Europa en un món canviant: Societats inclusives, innovadores i reflexives, del programa marc de finançament europeu Horitzó 2020.

El Repte Social 6: “Europa en un món canviant: Societats inclusives, innovadores i reflexives”, del programa marc de finançament europeu Horitzó 2020, té com a objectius fomentar una millor comprensió d’Europa, oferir solucions i donar suport a societats europees inclusives, innovadores i reflexives en el context de les transformacions socials actuals.

Es comptarà amb la presència de la Sra. Aïda Díaz Sáez, tècnica de l’Àrea d’Internacional d’AGAUR, Punt de Contacte Nacional de SWAFS i Membre del Comitè de treball del Societal Challenge 6 del programa de finançament europeu Horitzó 2020.

Programa (properament): 28 de novembre de 2019, de 9h30 a 11h30 Lloc pendent de confirmar

Inscripcions obertes aquí