Investiga > Seminari d'assessorament per a projectes de la convocatòria d'I+D+i del MCIU

Investiga

Seminari d'assessorament per a projectes de la convocatòria d'I+D+i del MCIU

L'objectiu d'aquest seminari és presentar les novetats de la convocatòria del 2019 i aportar el coneixement de diferents investigadors de la UdG que, alhora, són avaluadors de projectes de convocatòries del MCIU. Serà el 2 d'octubre, de 9.30 a 14.00 h, a la Sala d'actes de l'EPS.

El seminari porta per títol “Com elaborar un projecte exitós” i tindrà lloc el pròxim dimecres 2 d’octubre a partir de les 9:30h a la Sala d’actes de l’Escola Politècnica Superior.

A la primera part farem una introducció general sobre els conceptes clau de la convocatòria i, seguidament, tindrà lloc una taula rodona amb investigadors de la UdG que són o han estat membres de comitès avaluadors per tal que puguin compartir la seva experiència amb els assistents així com formular propostes i recomanacions per millorar les possibilitats d'èxit de les propostes.

Per tal de preveure el nombre d’assistents i conèixer els temes que us interessa ampliar, us agrairíem que féssiu la inscripció a través d'aquest formulari.

Aprofitem per informar que hem actualitzat la Guia UdG sobre la convocatòria de projectes d'I+D+i del MCIU amb aquelles novetats de la convocatòria del 2019 i hi hem incorporat algunes indicacions i recomanacions per tal que sigui d'ajuda per als investigadors i les investigadores.

Per a més informació i consultes us podeu adreçar al 972 41 9746 o per correu electrònic a recercaoitt@udg.edu.