Investiga > UE- INFODAY H2020: REPTE SOCIAL SALUT A GIRONA

Investiga

UE- INFODAY H2020: REPTE SOCIAL SALUT A GIRONA

Disponible la presentació de la jornada de presentació de les convocatòries en l'àmbit de Salut de l'H2020

El passat 11 de juliol es va celebrar a la sala d'actes de l'Hospital universitari Dr. Josep Trueta, la jornada informativa organitzada per l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona IDIBGI, la Secció de Programes Europeus de l'OITT i el Campus de la Salut de la Universitat de Girona. Durant la jornada el Dr. Juan Riese, Punt Nacional de Contacte i experte nacional del comitè del programa H2020 SALUT - ISCIII, va presentar les convocatòries pel 2020 del Programa Marc de la CE, l'H2020, en l'àmbit de la salut.

Podreu descarregar-vos la presentació, aquí.