Investiga > Convocatòria d’Innovadors 2019 - Bases publicades

Investiga

Convocatòria d’Innovadors 2019 - Bases publicades

La convocatòria regula la concessió d’ajuts per a projectes de valorització i transferència de coneixement desenvolupats per innovadors, en estades de 18 mesos en entitats del sistema de recerca i innovació de Catalunya.

Objecte de la convocatòria

• Activitats conduents a la creació d’una spin-off i/o l’explotació de llicències
  • Identificació d’altres tecnologies o coneixements potencialment transferibles
  • Contractació d’una persona emprenedora (innovador) de nova contractació durant 18 mesos

Activitats finançades

• Pla de comercialització de patents i llicències de propietat intel·lectual i industrial.
  • Pla empresarial de l’spin-off.
  • Elaboració de l’estructura financera de l’spin-off: cerca d’inversors i socis.
  • Formació específica
  • Activitats conduents a la consecució de pre-prototips o prototips
  • Altres activitats relacionades amb la valorització i transferència

Durada: 18 mesos

Import de l’ajut: quantia fixa de 84.000€, dels quals un mínim de 60.000€ ha de correspondre a despeses de personal de la persona emprenedora.

Previsió publicació convocatòria: meitats juliol de 2019

Per més detalls: valoritzacio@udg.edu