Investiga > EU – Sutherland’s 2020 Horizon Scan

Investiga

EU – Sutherland’s 2020 Horizon Scan

BiodivERsa convida a investigadors a participar a la crida 2020 Horizon Scan per identificar tòpics emergents relacionats amb la CONSERVACIÓ GLOBAL I DIVERSITAT BIOLÒGICA

Des de l’any 2008 es fa la crida anual Horizon Scan promoguda per el professor William J. Sutherland (Cambridge University) per identificar tòpics nous/emergents, a dia d’avui poc coneguts en l’àmbit de la conservació de comunitats, que poden tenir una incidència rellevant a mig/llarg termini en la diversitat biològica a gran escala. L’objectiu final de Horizon Scan és focalitzar l’atenció i estimular el debat entorn aquests temes per incentivar noves vies de recerca, el desenvolupament de polítiques relacionades i/o la innovació comercial.

En els últims anys, la xarxa BiodivERsa ha estat convidada a participar a aquesta crida. BiodivERsa és una xarxa, formada per 35 agències i 23 països Europeus, que programa i finança de manera competitiva recerca basada en biodiversitat i serveis ecosistèmics al llarg de tots els territoris i països d’Europa. En les dues últimes edicions, 2018 Horizon Scan i 2019 Horizon Scan, 3 dels 15 tòpics escollits com a més emergents van ser suggerits a través de BiodivERsa.

Documentació a presentar:

Omplir el document d’aplicació amb la següent informació:

• Dades investigador
  • Institució
  • Títol del Tòpic
  • Sobre el tòpic proposat, text (150 – 200 paraules màx.)  argumentant (i) la novetat del tema; (ii) la rellevància per la biodiversitat, ja sigui a escala global o regional; (iii) si implica una oportunitat o un risc per l’estat de la biodiversitat, conservació o gestió.
  • Llistat de referències (3-6) per donar suport al raonament.

Una vegada omplert, s’ha d’enviar per e-mail a les persones de contacte de BiodivERsa.

Bases: https://www.biodiversa.org/1575

Contactes BiodivERsa: claire.blery@fondationbiodiversite.fr (secretària); xavierleroux@hotmail.fr (coordinador)

Més informació: https://www.biodiversa.org/

Termini de presentació: 17 de juny de 2019, 12:00 h CEST (hora local París)