Investiga > UE: Participa com a expert en el Parteneriat Europeu en Matèries Primeres

Investiga

UE: Participa com a expert en el Parteneriat Europeu en Matèries Primeres

El grup Operacional d’experts assessora a la CE amb la preparació de programes i polítiques europees en aquest àmbit i incidirà en el disseny dels tòpics de l'Horizon Europe. Termini 31/10/2020

El Parteneriat d’Innovació Europeu (EIP) en Matèries Primeres ha estat establert per la Comissió Europea (CE) l'any 2012. Per disposar d’expertesa tècnica en àrees relacionades amb les matèries primeres, la Direcció General GROW de la CE ha establert un grup operacional d’experts qui també donen inputs sobre les tasques i accions del seu Pla Estratègic d’Implementació (SIP).

De cares al pròxim periode 2021-2017, s’ha iniciat el procés d’elaboració del nou SIP i s’ha obert una convocatòria d’expressions d’interès per la renovació dels membres del grup operacional d’experts de l’EIP. El grup té 100 membres, amb perfils variats i un mandat de 4 anys i la seva feina tindrà un impacte important a l’hora de preparar i prioritzar les convocatòries en Matèries Primeres que apareixeran publicades en els programes de treball de l'Horizon Europe.

Les institucions poden presentar fins a 3 candidats.

Termini de presentació de candidatures: 31/10/2020

Convocatòria 2020

Més informació: https://ec.europa.eu/transparency/regexpert/index.cfm?do=groupDetail.groupDetail&groupID=3392