Investiga > UE: ERA-NET BiodivRestore – Ajuts a la recerca en ecosistemes i biodiversitat

Investiga

UE: ERA-NET BiodivRestore – Ajuts a la recerca en ecosistemes i biodiversitat

Convocatòria per projectes transnacionals sobre conservació i restauració d’ecosistemes degradats i la seva biodiversitat amb èmfasis sobre sistemes aquàtics. Obertura prevista pel 5 d’octubre 2020

La Xarxa ERA-NET BiodivRestore “Promoting & implementing joint programming to reinforce transnational research for the conservation and restoration of degraded ecosystems and their biodiversity, including a focus on aquatic systems” obrirà el proper 5 d’octubre 2020 una nova convocatòria per finançar projectes transnacionals de recerca sobre la conservació i la restauració d’ecosistemes degradats i la seva biodiversitat, amb especial èmfasis sobre els sistemes aquàtics.

La convocatòria preveu les següents línies de recerca:

-  Studying the biological and biophysical processes at stake for conservation/restoration, and their interactions

-  Assessing trade-offs and synergies between targets, benefits and policies for conservation and restoration

-  Knowledge for improving the effectiveness and upscaling of conservation and restoration actions

Elegibilitat:

• Consorcis amb socis de mínim 3 països diferents, participants en la convocatòria, incloent mínim 2 de països membres de la UE o associats a la UE;
  • Cada soci ha de respectar les normes d’elegibilitat fixades per la seva propia agència nacional finançadora.

Els socis espanyols seran finançats per part de l’Agencia Espanyola de la Investigació del MCIU mitjançant la convocatòria de Programación Conjunta Internacional o equivalent.

Pressupost total: 18M€

Termini: