Investiga > Estat: propera convocatòria d'ajuts - Memòria Democràtica / víctimes de la Guerra Civil i Dictadura

Investiga

El Ministerio de la Presidencia, Relaciones con las Cortes y Memoria Democrática publica les bases reguladores d'uns ajuts per activiats de recerca, estudi, divulgació i altres projectes sobre la recuperació de la Memòria Democràtica i el reconeixement moral de les víctimes de la Guerra Civil i de la Dictadura

Bases reguladores

Un cop publiquin la convocatòria s'obrirà un termini de 15 dies per presentar les sol·licituds electrònicament.

Donarem més detalls en l'apartat de "convocatòries" quan la publiquin.

En cas que hi estigueu interessats podeu enviar un correu a pau.blasco@udg.edu per informar-vos de seguida que la facin publica.