Investiga > Vigilància Tecnològica: Sanitat animal

Investiga

Vigilància Tecnològica: Sanitat animal

L'Oficina Espanyola de Patents i Marques (OEPM) posa a disposició el Butlletí de Vigilància Tecnològica "Sanitat animal". Podeu veure el butlletí al següent enllaç.

El present butlletí és elaborat conjuntament per l'Oficina Espanyola de Patents i Marques (OEPM) i la Fundació Vet+i- Plataforma Tecnològica Espanyola de Sanitat Animal, per oferir informació puntual, esquemàtica i ràpida sobre les últimes patents publicades als socis de Vet+i i a qualsevol interessat en sanitat animal sobre aquest camp.

El butlletí recull una selecció de les sol·licituds de patents publicades a nivell internacional durant el primer trimestre de 2020 en l'àmbit de la sanitat animal i es troben organitzades segons l'espècie animal i l'aplicació que tenen. A més, també inclou un apartat sobre patents d'aplicació general on conté un apartat d'enllaços d'interès sobre la matèria.

Aquesta publicació té una periodicitat trimestral i s'emmarca dins el conveni de col·laboració subscrit per ambdues organitzacions per facilitar, impulsar i estimular el coneixement i la utilització dels drets de propietat industrial per part de les organitzacions i empreses adherides a la Fundació Vet + i.

La temàtica d'aquest butlletí se centra en les darreres patents del sector dins dels següents àmbits:

• Boví
  • Oví