Investiga > UE: COVID19 i impacte en projectes amb finançament europeu

Investiga

UE: COVID19 i impacte en projectes amb finançament europeu

Recull de plataformes informatives relacionades amb oportunitats de finançament europeu per la recerca i la gestió d’ajuts a projectes finançats

Des que el passat mes de març s’iniciés a Europa l’estat general d’excepcionalitat degut al COVID19, els diferents programes de finançament europeus han anat adaptant-se a les diferents actualitats de la nova situació.

Als següents enllaços es presenta un recull de plataformes segons programes:

Horitzó 2020

European Research Area corona platform

Aquesta plataforma recull informació sobre les oportunitats de finançament en relació amb el Coronavirus, tant a nivell de la Unió Europea com a nivells nacionals. Ofereix també informació actualitzada sobre les extensions de termini de presentació de propostes a convocatòries d’Horitzó 2020, així com qüestions relacionades amb la gestió de projectes en curs. Hi ha un apartat de preguntes freqüents (FAQ), en relació a l’afectació pel COVID als projectes en execució.

Coronavirus: information for the MSCA Community
Dona informació sobre l’afectació del coronavirus a les accions desenvolupades per a investigadors/res i projectes de les accions Marie Sklodowska Curie (MSCA).

Coronavirus impact – Erasmus+
Aquesta pàgina s’adreça a participants al programa Erasmus + i al Cos de Solidaritat Europea. Dona informació sobre l’afectació del coronavirus a les accions desenvolupades en el marc del programa.

MT+ Force majeure guidance due to Coronavirus (només per beneficiaris d’un projecte Erasmus+)
Instruccions per al correcte emplenament de les dades dels projectes afectats pel Covid19 al Mobility Tool.

COVID-19: medidas específicas en el programa Erasmus+
Plataforma per facilitar informació a beneficiaris i participants del programa Erasmus + de la Unió Europea sobre la incidència epidemiològica COVID-19. L'Agència Nacional SEPIE, en col·laboració amb les autoritats nacionals i la Comissió Europea, ofereix informació en relació amb els projectes Erasmus + en curs d'organitzacions d'educació i formació espanyoles.

Interreg

Interreg Sudoe. Mesures i instruccions en relació al COVID19
Plana amb totes les actualitzacions i notícies del programa i la gestió dels projectes en execució, en relació a l’afectació pel COVID.

Interreg Poctefa. Comunicado sobre las medias especiales del Programa ante el Coronavirus-COVID19
Informació sobre la gestió dels projectes en execució, en relació a l’afectació pel COVID.

Si necessiteu informació concreta sobre algun aspecte del vostre projecte amb finançament europeu, us podeu posar en contacte amb la Secció de Projectes Europeus i Internacionals: european.office@udg.edu