Investiga > UE: H2020 Participa en la definició dels tòpics de la Convocatòria “Pacte Verd”!

Investiga

La CE destinarà 1mil milions d’euros a una nova convocatòria d’ajuts per finançar projectes que tracten sobre les prioritats del Pacte Verd Europeu. Participa fins el 3 de juny!

Amb l’objectiu de demostrar la importància de la recerca i la innovació en assolir els objectius del Pacte Verd (Green Deal), la Comissió Europea obrirà a mitjans del mes de setembre 2020 la convocatòria Pacte Verd (Green Deal Call) dotada amb 1 mil milions d’euros, especialment dedicada a cobrir les prioritats del Green Deal, seguint un abordament top-down, és a dir, basat en tòpics pre-definits.

La nova Green Deal Call està estructurada en 11 àrees temàtiques: 8 d’elles reflecteixen els 8 fluxos de treball clau del mateix European Green Deal; en cada àrea hi ha un o varis tòpics que adrecen reptes específics; les altres 3 temàtiques es centren en àrees horitzontals, transversals.

Els interessats poden participar en el disseny dels tòpics, contestant a les enquestes corresponents fins el 3 de juny 2020.

Participa aqui: https://ec.europa.eu/info/research-and-innovation/strategy/european-green-deal/call_en

La convocatòria es publicarà a mitjans de setembre i el termini de presentació de propostes serà a finals de gener del 2021.

Què és "European Green Deal": https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/fs_19_6714