Investiga > Vigilància Tecnològica: Cotxe Elèctric

Investiga

Vigilància Tecnològica: Cotxe Elèctric

L'Oficina Espanyola de Patents i Marques (OEPM) posa a disposició el Butlletí de Vigilància Tecnològica "Cotxe elèctric". Podeu veure el butlletí al següent enllaç.

El passat 20 de gener el diari "El Economista" va publicar a la seva versió digital, que Adif està buscant un soci privat per estendre una xarxa de "ferrolieras" per Espanya, que permeti carregar els cotxes elèctrics. Adif té actualment dues "ferrolieras" a Màlaga i a Santander que es troben a les estacions de tren, el seu objectiu ara és posar aquests punts de recàrrega a propo de les subestacions o de qualsevol punt de la xarxa convencional i d'alta velocitat.

La vicepresidenta i ministra per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic, Teresa Ribera, va avançar el passat 18 de febrer, durant les Conferències Sectorials de Medi Ambient i Energia, la Segona Edició del Programa d'Incentius a la Mobilitat Eficient i Sostenible (MOVES II), amb una assignació de 65 milions d'euros, un 40% més que a la seva primera edició convocada l'any passat.
Les ajudes es destinaran a l'adquisició de vehicles d'energies alternatives, instal·lació d'infraestructures de recàrrega de vehicles elèctrics, implantació de sistemes de préstecs de bicicletes elèctriques i posada en marxa de mesures de plans de transport a la feina en empreses.

La temàtica d'aquest butlletí se centra en les darreres patents del sector dins dels següents àmbits:

• TECNOLOGIES VEHICULARS
    Bateries