Investiga > UE: H2020 – Ampliats els terminis de presentació de diferents convocatòries!

Investiga

UE: H2020 – Ampliats els terminis de presentació de diferents convocatòries!

Verifica els nous terminis en el Funding and Tenders Portal

Per aquelles convocatòries del programa H2020 que tenien un termini de presentació que acabava entre 17 de març i 15 d’abril del 2020, la Comissió Europea ha decidit ampliar-lo, excepte la convocatòria IMI2 - 2020-21-01 (Coronavirus call), de la següent forma:

• IMI2 Call 18, 2nd stage: 2/04/2020
  • Convocatòries 2020 del repte social 1 (SC1-2020): 15/04/2020
  • Programa SwafS: 23/04/2020
  • CE-BIOTEC-08-2020: 20/04/2020

Per conèixer els nous terminis, verifica la teva convocatòria o tòpic en el Funding and Tenders Portal.

També s’ha ampliat el termini de presentació de propostes al programa PRIMA, secció 1 de forma que el nou termini serà el 14 d’abril 2020.

Les propostes que es presenten a la secció 2 mantenen el mateix termini.

No obstant, el 31 de març es tornarà avaluar la situació i es decidirà si és necessària una nova extensió, aplicable tan per la secció 1 com per la 2.