Investiga > Servei de l' OITT davant la crisi sanitària COVID-19

Investiga

Servei de l' OITT davant la crisi sanitària COVID-19

Atenció de l’OITT

Atesa la situació excepcional de màxima alarma amb motiu del COVID-19 i d’acord amb les recomanacions i instruccions de les autoritats competents, per tal de preservar la salut de tots plegats, us comuniquem que l’OITT us seguirà donant servei de manera telemàtica.
Per això us demanem que us poseu en contacte amb la vostra persona de referència o bé a les següents adreces en funció de les vostres necessitats.

Dades i GREC: jordi.saperas@udg.edu
Convenis i contractes: contractacio@udg.edu
Valorització: valoritzacio@udg.edu; cap.valoritzacio@udg,edu
Economia: economiaoitt@udg.edu; cap.economiaoitt@udg.edu
Finançament europeu: european.office@udg.edu; european.support@udg.edu; cap.europeus@udg.edu
Recerca: recercaoitt@udg.edu; cap.recerca@udg.edu
Cap Oficina de Recerca i Transferència del Coneixement: cap.oitt@udg.edu

Així doncs, la nostra activitat continua com és habitual, tot i que no s’exclou que certes limitacions tècniques puguin afectar el nostre temps de resposta.

Tanmateix en aplicació del RD 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alerta, us recordem que els terminis dels procediments administratius gestionats per a qualsevol administració pública (convocatòries, justificacions, sol·licituds, al·legacions...) queden interromputs mentre duri l'Estat d'alerta (inicialment previst del 14/3/2020 al 28/3/2020).
Pel que fa als terminis dels ajuts i convocatòries d’àmbit diferent de l’especificat anteriorment (com poden ser els ajuts finançats per la CE tals com Horizon2020, Interreg, Life+, etc) els terminis estaran subjecte a comunicacions per part de l’organisme finançador, cas per cas, en funció de l’ajut o convocatòria.