Investiga > UE: Fas recerca en Salut? Propera convocatòria IMI2-Call20

Investiga

UE: Fas recerca en Salut? Propera convocatòria IMI2-Call20

INFORMA’T: obert el registre per assistir als seminaris web informatius (22/01/2020 – 31/01/2020)

L'IMI (Innovative Medicines Initiative) és una associació entre la Unió Europea i la indústria farmacèutica europea, representada per la Federació Europea d'Indústries i Associacions Farmacèutiques (EFPIA). Aquest parteneriat público-privat treballa per millorar la salut mitjançant l'acceleració del desenvolupament i l'accés del pacient a la pròxima generació de medicaments, especialment en aquelles àrees on hi ha una necessitat mèdica o social insòlita. La meitat del seu pressupost correspon al programa de recerca i innovació de la UE, Horizon 2020. L'altra meitat prové de grans empreses, principalment del sector farmacèutic.

Durant l’any 2020 l’IMI preveu obrir dues convocatòries, el 21/01/2020 (IMI2 – Call 20) i el 23/06/2020.

Els tòpics de la convocatòria  IMI2 – Call 20 seran els següents:

1.- Early diagnosis, prediction of radiographic outcomes and development of rational, personalised treatment strategies to improve long-term outcomes in psoriatic arthritis

2.- Innovations to accelerate vaccine development and manufacture

3.- Tumour plasticity

4.- Proton versus photon therapy for oesophageal cancer – a trimodality strategy

5.- Handling of protein drug products and stability concerns

6.- Academia and industry united innovation and treatment for tuberculosis (UNITE4TB)

Entre el 22 i 31 de gener tindran lloc els seminaris web informatius per a cadascun dels tòpics. A més a més, es realitzarà un seminari web dedicat a explicar les normes i procediments de l’IMI. Els seminaris estaran oberts a preguntes dels assistents.

Registre als seminaris web: els seminaris són gratuïts però és necessari registrar-se a través de  https://www.imi.europa.eu/news-events/events/imi2-call-20-webinars

Informació sobre els tòpics IMI2-Call 20: https://www.imi.europa.eu/apply-funding/future-topics

Més informació: Innovative Medicines initiative https://www.imi.europa.eu/