Investiga > UE: Webinars Iniciativa de Medicines Innovadores 2

Lloc:
Organitzador
Innovative medicines initiative

Entre el 14 i el 26 de juny del 2019, la Iniciativa de Medicines Innovadores (IMI2) organitzarà diferents webinars per presentar les properes convocatòries 18 i 19.

Les caracteristiques de les convocatòries seràn presentades per part del coordinador del tòpic, la EFPIA (European Federation of Pharmaceutical Industries and Associations) qui cofinança el programa IMI2.

Els webinars son una bona oportunitat per poder interactuar amb els coordinadors dels tòpics i per entrar en contacte amb potencials socis.

• Central repository of digital pathology slides to support the development of artificial intelligence tools, 14 June, 11:00
  • Health Outcomes Observatories : Empower Patients with tools to measure their Outcomes in a standardised manner creating transparency of Health Outcomes, 17 June, 11:00
  • Accelerating R&D for Advanced Therapy Medicinal Products, 19 June, 14:00
  • Improving Patient Access, Understanding, and Adherence to Healthcare Information: an integrated digital health information project, 21 June, 11:00