Investiga > Innovation Day Energia

Fi:
31/03/2020 - 00:00
Lloc:

Des de la Comunitat RIS3CAT Energia, el Clúster de l’Energia Eficient de Catalunya (CEEC) i la Xarxa d’R+D+I Energy for Society (XRE4S), presenten la nova edició de l’Innovation Day, que tindrà lloc el pròxim 31 de març a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm (Carrer del Rosselló, 515, 08025 Barcelona).

Aquesta jornada d’innovació busca posar en contacte les necessitats de les empreses amb l’oferta tecnològica i inversors. La jornada promourà la identificació de possibles solucions amb nous socis tecnològics i l’establiment de potencials sinergies.

En el marc d’aquesta jornada, s’ha dissenyat un fòrum en què diverses empreses, presentaran els seus reptes en matèria energètica que puguin ser resolts per part dels agents de recerca i tecnològics i les start-ups que participaran en la jornada.

Properament s’obrirà una convocatòria adreçada als agents de recerca i startups per tal que presentin solucions tecnològiques innovadores als reptes empresarials prèviament establerts.