Investiga > AECC - Ajudes LAB 2020 per a projectes

Investiga

AECC - Ajudes LAB 2020 per a projectes

L'objectiu d'aquestes ajudes és donar suport a grups emergents, amb menys de cinc anys de trajectòria, perquè puguin consolidar les seves línies de recerca en l'àmbit del càncer.

Es considera grup emergent aquell que fa menys de cinc anys que han iniciat una línea de recerca de forma independent.

La persona responsable del projecte ha de tenir, com a mínim, un article acceptat sobre la mateixa línia de recerca per a la que es presenta el projecte, en el que aparegui com a darrer autor. A més, ha d'haver obtingut finançament per al desenvolupament d'un projecte en alguna convocatòria competitiva d'orígen públic.

Els projectes tindran una durada màxim de 3 anys i hauran de començar abans de l’1 de desembre de 2020. L’ajut econòmic serà de 300.000€ bruts, distribuïts en tres anualitats, que es formalitzarà per mitjà de la signatura d’un conveni.

Les sol·licituds s’hauran de presentar en anglès i en format pdf, a través del web de la Fund. Científica de l’AECC, i caldrà aportar la següent documentació:

• Memòria científica
    • Memòria econòmica
    • Document de conformitat de les institucions i carta del representant legal del centre
    • Informe favorable dels comitès ètics competents
    • El CVA (4 pàgines) de la persona responsable
    • Fotocòpia del DNI, passaport o targeta de residència vigents

Altres documents:

El termini de sol·licitud finalitza el 30 de gener de 2020.

Si teniu interès en sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria us demanem que us poseu en contacte amb nosaltres al més aviat possible (Pau Blasco – recercaoitt@udg.edu / 972419746) per a la tramitació del document de conformitat de la institució, la carta del representant legal i per a l’informe favorable del comitè ètic competent.