Investiga > UE: ERA-NET EuroNanoMed en Nanomedicina

Investiga

UE: ERA-NET EuroNanoMed en Nanomedicina

Ajuts a projectes transnacionals R+D+i en nanomedicina amb termini pre-propostes 21 de gener 2020

La onzena convocatòria transnacional de la xarxa EuroNanoMed III (JTC2020), oberta el 14 de novembre 2019, finançarà projectes multilaterals innovadors de recerca en nanomedicina.

La xarxa ERA-NET EuroNanoMed III (European Research and Technological Development Projects in nanomedicine - ENM) és una iniciativa cofinançada per la Comissió Europea i 21 agències nacionals de finançament de la R+D+i de 19 països que el 2019 ha complert 10 anys d’existència. Entre 2009 i 2019 va finançar 100 projectes en nanomedicina amb un total de 86M€.

Objectiu: finançar projectes col·laboratius (àmbit públic – privat) de recerca translacional i multidisciplinària que cobreixin com a mínim una de les següents àrees:

• Regenerative medicine
  • Diagnòstics
  • Targeted delivery systems

S’espera un TRL final entre 3 i 6.

Elegibilitat:

• Cada soci ha de complir amb les normes d’elegibilitat fixades per la seva agència nacional finançadora;
  • Consorcis amb mínim 3 i màxim 5 socis de mínim 3 països participants diferents (max.2 socis del mateix país);
  • Mínim 2 socis han de ser de 2 categories diferents de les 3 possibles (acadèmic, clínic/salut pública, empresa/PIMEs)

Es valora incloure socis dels següents països: Bulgària, República Txeca, Egipte, Estònia, Letònia, Lituània, Turquia, Romania, Eslovàquia, Taiwan. En aquest cas el consorci podrà tenir fins a màxim 7 socis.

Pressupost:

Les entitats espanyoles seran finançades per les següents agències:

• Instituto Nacional de Salud Carlos III: 500k€
  • CDTI: 500k€
  • Agencia Estatal de Investigación: 400k€; les entitats sense ànim de lucre (ex. Universitats públiques) hauran de col·laborar amb una empresa/PIME finançada pel CDTI o bé un centre de salut finançat per ISCIII

Finançament

• AEI: màx.150k€/proposta (+50k€ per coordinar)

Cerca de socis:

Terminis:

• Pre-propostes: 21/01/2020, 17h00
  • Propostes senceres: 10/01/2020, 17h00

Text convocatòria: https://euronanomed.net/wp-content/uploads/2019/11/ENMIII_JTC2020-Call_Text_VF3.pdf