Investiga > UE – COST: Participa en una acció COST

Investiga

El passat 5 de juny es van publicar els resultats de la última convocatòria COST. S’han aprovat 40 noves accions COST (oc-2018-2_Actions) de les quals, Espanya en lidera 4.

Actualment està obert el termini per presentar l’interès de participar en una de les accions com a membre del Comitè de Gestió (Management Committee – MC) per part d’Espanya; en aquest sentit, s’haurà de presentar la Expressió d’interès (formulari adjunt) complimentada a la direcció de correu electrònic: cost.coordination@mineco.es

Durant el mes de juliol es configuraran els MCs de cada acció COST amb representants designats per cada un dels països participants.

Els representants espanyols seran designats per part del Coordinador Nacional COST per Espanya, el MINECO (CNC). Per saber més detalls sobre el procediment nacional de nomenament consulti el document adjunt (Nominaciones COST MC)

Com participar en un acció COST

Per participar en una acció COST activa hi ha diferents vies:

• Membre del MC – contactant amb el CNC fins el 30/06/2019, emplenant la Expressió d’interès;
  • Com a participant en alguna activitat en concret d’un Grup de Treball (Working Group WG) – contactant amb els representants nacionals del MC o el Chair de l’Acció COST, en qualsevol moment d’execució de l’acció;
  • Participant en Short Term Scientific Meetings, Training Schools, Workshops, Conference Grants, .. organitzades per l’acció COST – contactant via la pàgina web de l’acció, en funció de la planificació que té prevista l’acció COST en concret

Beneficis de participar en una acció COST:

• Fomenta la recerca interdisciplinària
  • Reforça la carrera investigadora de joves investigadors
  • Ajuda la creació de xarxes de contactes a nivell internacional per desprès presentar propostes a convocatòries de programes europeus com Horizon 2020 amb més possibilitats d’èxit.