Investiga > 26ª Convocatòria de Premis sobre alimentació, nutrició i salut

Investiga

26ª Convocatòria de Premis sobre alimentació, nutrició i salut

S’obre la convocatòria al Premi a la Trajectòria Científica.

Requisits:

• Tot científic espanyol que treballi o hagi treballat preferentment a Espanya en el camp de la:

• Alimentació, Nutrició i Salut en els seus aspectes bàsic, clínic i aplicat en organismes públics i privats

• Nutrició clínica, metabolisme, epidemiologia, genètica i biologia molecular

• Ciència i tecnologia dels aliments.

• Els candidats podran ser presentats per:

• Persones o entitats de reconegut prestigi

• Iniciativa personal.

Dotació:

• 20.000 € (l’Institut Danone es farà càrrec del desplaçament i l’estada, si fos necessari, per tal que el finalista assisteixi a l’acte d’entrega del premi).

Sol·licituds:

Obligatòriament on-line:

• Cal que fer ús del model de l’Instituto Danone

• S’ha de realitzar on-line al web de l’Institut Danone

• Facilitar el DNI o document equivalent que inclogui: nom, adreça, número i data d’expedició

• Incloure el CV al formulari on-line

• Una separata en PDF amb 10 treballs rellevants o combinar ítems com ara:

• Treballs més rellevants

• No més de 2 articles de revisió

• Algun mèrit que consideri especialment destacable en l’àmbit científic i/o acadèmic.

Obligatòriament en paper i per correu certificat/missatger:

• La sol·licitud del premi signada pel candidat. Un cop realitzada la sol·licitud on-line, es pot imprimir i signar

• Fotocòpia del DNI o document equivalent del candidat

• Declaració escrita amb el compromís d’anar personalment a recollir el premi el dia i lloc que concreti l’Institut Danone, si és seleccionat; a més de realitzar una breu exposició durant el lliurament

• Indicar les següents dades d’enviament:

XXVI CONVOCATORIA DEL PREMIO INSTITUTO DANONE A LA TRAYECTORIA CIENTÍFICA

INSTITUTO DANONE

Buenos Aires, 21

08029 Barcelona

Les sol·licituds en paper seran acceptades totes aquelles que tinguin els requisits anteriors i arribin amb el segell d’enviament per correu certificat o missatger amb data 29 de juny de 2019 com a límit.

Termini de presentacions de sol·licituds on-line:

• Fins divendres 28 de juny d’enguany.

Resolució:

• Serà publicada abans de dimarts 31 de desembre de 2019

• Es notificarà personalment al guanyador.

Consulteu les bases i formularis al web de l’Institut Danone.

Cal:

Fer arribar la còpia de la sol·licitud a la persona de contacte a la OITT:

Desyreé López Ferrer

recercaoitt@udg.edu