Investiga > 2a Edició del concurs "INNOVATIA 8.3" per a empreses creades per dones

Investiga

2a Edició del concurs "INNOVATIA 8.3" per a empreses creades per dones

La Universitat de Santiago de Compostela (USC) i l'Institut de la dona i per a la igualtat d'oportunitats del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, convoquen la "2ª Edició del concurs nacional Innovatia 8.3", premis a les millors iniciatives empresarials creades amb el suport de les universitats i liderades per dones.

II CONCURS INNOVATIA 8.3

La Universitat de Santiago de Compostela (USC) i l'Institut de la dona i per la igualtat d'oportunitats del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, convoquen la "2ª Edició del concurs nacional Innovatia 8.3", premis a les millors iniciatives empresarials creades amb el suport de les universitats i liderades per dones, cofinançat pel Fons Social Europeu.

El concurs té com a objectiu promoure la igualtat d'oportunitats entre homes i dones.

Beneficiaris:

• Empreses amb presència majoritària de dones en els seus òrgans d'administració, constituides amb el suport de la universitat, i amb menys de 5 anys d'antiguitat a data 31/07/2019

Premis:

• Premi al projecte empresarial de base tecnològica:       10.000 Eur + 6 mesos d'assessorament especialitzat.
  • Premi al projecte empresarial Start-Up's:                       7.000 Eur + 3 mesos d'assessorament especialitzat.

En ambdós casos, l'antiguitat màxima de la proposta presentada ha de ser de 5 anys respecte la data de tancament de la convocatòria (10/09/2018).

Documentació a presentar:

• Formulari d'inscripció: http://innovatia83.es/concurso/2019
  • Documentació que demostri el lideratge femení a l'empresa.
  • Pla d'empresa a 3 anys vista.
  • Documentació que demostri la vinculació de la participant amb la universitat. (Per Modalitat EBT/Spin-Off: document acreditatiu de consideració de l'empresa com a EBT/Spin-Off; per modalitat Start-Up: document acreditatiu d'assessorament del projecte per part de la Universitat).
  • Altra documentació que es consideri que aporti valor a la proposta presentada.

Bases: https://innovatia83.es/files/documents/bases_concurso_innovatia83_2019.pdf

Més informacióhttp://innovatia83.es/concurso/2019

Termini de presentació: 31/07/2019.